Logotyp_Hjärtats_Ledarskap.responsiv

HRV-Träning för ledare och medarbetare

HRV-Träning

Min inspiration är att med hjälp av HRV-träning bidra till ökad medvetenhet, välmående, styrka, expansion och hållbart växande vilket bidrar till:
  • Nya möjligheter, kreativitet och att vara i ditt bästa tillstånd
  • Verktyg för ökad fokus, kommunikation och prestation.
  • Verktyg för hantering av stress och oro, bättre sömn, konflikthantering och återhämtning

Hjärtat besitter många egenskaper. En av dem är att effektivt påverka din inre upplevelse av balans med hjälp av sin rytm. Hjärtat kan på ett kraftfullt sätt öka och minska tempot i kroppen. Genom att lära sig påverka hjärtats rytm genom andning, mentalt och emotionellt fokus - kan du lära dig styra din inre aktivitet välmående, fokus och få tillgång till ditt bästa tillstånd. Jag använder mig av verktyg baserat på vetenskap och forskning.

RESULTAT EFTER HRV-TRÄNING
  • Vilopuls ner från 95 – 78 med hjälp av andning
  • Total stress vänds till total balans på några minuter med hjälp av andning
  • Andning till och från jobbet är jag i mitt bästa jag både på jobbet och hemma
  • Jag blir med mottaglig för andra, lugnare, mer närvaro, mer konstruktiva möten och undviker konflikter
  • Jag blir lugnare, mindre stressad, mer energisk, piggare
  • Jag behöver återhämtning för att fylla på med ny energi
  • Jag har ändrat mitt mindset. Verktyget ger positiva känslor, lugn och ro, välbefinnande, trygghet, fokuserad, självförtroende
  • Ökad medvetenhet, självkontroll, kan välja hur jag reagerar, jag får påfyllning, kan landa saker bättre, lugn och ro
  • Återhämtning ger mer energi och fokus


HRV-träning vid 5 tillfällen på individ- eller gruppnivå för att skapa en hållbar förändring.
Seminarium 1 timme.